نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

نتیجه دیدار بایرن مونیخ و پاریس‌سن‌ژرمن+ ویدئو گل‌ها| بحران در شب برفی مونیخ

  • کد خبر: ۶۳۳۷۸
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۱
نتیجه دیدار بایرن مونیخ و پاریس‌سن‌ژرمن+ ویدئو گل‌ها| بحران در شب برفی مونیخ
بایرن مونیخ برخلاف تصور همگان در برابر پاریسی ها شکست خورد تا کار مدافع عنوان قهرمانی برای صعود سخت شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، شب دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک چهارم نهایی با برگزاری دو دیدار به پایان رسید و بایرن مونیخ و پورتو مقابل رقبای خود تن به شکست دادند.

در دیدار چلسی و پورتو، این شاگردان توخل بودند که موفق شدند با ۲ گل از سد حریف خود بگذرند و گامی بلند به سوی صعود بردارند. در دیگر دیدار امشب بایرن در شب برفی مونیخ، با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب پاریس سن ژرمن شد.

بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی و سرژ گرنابری دو گلزن خود را به ترتیب به دلایل مصدومیت و ابتلا به کرونا در اختیار نداشت.

تیم فرانسوی در دقیقه ۳ به گل رسید و نفوذ نیمار به قلب دفاع بایرن باعث شد تا کیلیان ام‌باپه صاحب توپ شود و با ضربه‌ای محکم دروازه مانوئل نویر را باز کند. هر چند بایرن در ادامه چند بار تا آستانه گل زدن پیش رفت که درخشش کیلور ناواس درون دروازه تیم هانسی فلیک را ناکام گذاشت.

پاری سن ژرمن در دقیقه ۲۸ به گل دوم رسید. این بار مارکینیوش مدافع برزیلی توانست دروازه حریف را باز کند و بلافاصله به دلیل مصدومیت از زمین بازی بیرون رفت تا آندر هررا هافبک اسپانیایی به جای او به زمین بازی بیاید.

بایرن در دقیقه ۳۷ با گل اریک چوپوموتینگ مهاجم کامرونی به گل اول رسید تا نیمه اول با برتری ۲ بر یک پاریس خاتمه یابد.

در نیمه دوم ابتدا توماس مولر توانست گل تساوی بخش را برای بایرن به ثمر برساند، ولی این پایان کار نبود و کیلیان ام باپه بار دیگر در نقش گلزن ظاهر شد و دروازه بایرن مونیخ را برای بار سوم باز کرد تا این دیدار با برتری ۳ بر ۲ پاری سن ژرمن خاتمه یابد.

بازی‌های دور برگشت این مرحله هفته آینده برگزار می‌شود تا چهره چهار تیم مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

ویدئو گل‌های دیدار بایرن مونیخ و پاریس سن ژرمن

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->